Newmoon bende 11 Aralık’ta doğdum oğlumda tahmini olarak 31 Aralık Ocak başı denildi peki kaçıncı haftada doğumun oldu çünkü benimde oğlum olacak ama herkez bana 40 41 hafta sürer dediler diyolarda şimdi bı yürüyüş yapsam kasıklarım karnım hatta vajinamda ağrı oluyo