Oykununannesi55 Newmoon inşallah bizimde öyle aha 39 haftalık olduk hem psikolojik olarak yorgun hemde beden olarak yorgun hissetmeye başladım Allah’ım isteyen herkese yaşatsın bu güzel duyguyu
Newmoon Rabia_Nazar hayırlısı olsun kuzum bebişler bi şekilde öyle ya da böyle kendi istedikleri şekilde geliyolar inşallah çok kolay olur☺️
Umksanbe Aysgog benim doktorum çay içer gibi iç dedi bana günse ➎,➏ bardak hiç Zararı olmaz dedi ama herkeste aynımıdır bilmez 🤷🏼♀️