Merhaba kızlar burda uzun geçirdim çok doğum hikayesi okudum ve 11 aralıkta 9 aylık maratonun sonuna geldik ben de doğurdum biraz uzun olacak ama başından beri anlatmak istiyorum☺️ Hamileliğimi öğrendiğimde nerdeyse 2 aylıktı adetlerim düzensiz olduğu için fark etmemiştim bulantılarla başladı ama çok uzun sürmedi çok şükür kötü bi hamilelik geçirmedim hareketliydim doğum olana kadar da hareketlerim hiç kısıtlanmadı gayet rahattım. 9 aralıkta rutin kontrol muayenesine gittim nstye bağlandım sancım vs yoktu çatı muayenesi yapıldı ve 2 cm açıklığım vardı rahim ağzı yumuşamaya başlamıştı artık( bu arada geç de olsa ahududu yaprağı çayı,hurma,squat,pilates hareketleri ve sıcak duşla destekledim) ertesi gün tekrar muayeneye çağırdı doktorum açıklığa göre suni sancıyla doğumu başlatalım dedi ertesi gün de gittim ve açıklık 3 cme yaklaşmıştı ama nstde sancım çıkmadığı için 11 aralık sabahı yatış yapıp suni sancıyla doğumu başlatmak için anlaştık çok çok korksam da suni sancıdan sabah hazırlıklı olarak gittik yatış yapıldı ve suni sancı takıldı açıklık biraz yavaş ilerledi ama hala sancı hissetmiyodum sonra ebeler doğumhanede muayene ederken 4cm açıklık olmuştu suyum patladı ve hafiften sancıları hissetmeye başladım artık epidural istiyodum zaten hemen doktoruma haber verildi ve anestezi doktoru geldi işlem uygulandı ve epidural takıldıktan tam 1 saat 5 dakika sonra kasıklarımda ağrı hissetmeye başladım epiduralin işe yaramadığını düşündüm hatta ama sancılar sıklaşmaya başladı ve ağrıyla birlikte ıkınma hissi geldi sürekli sancı giriyodu 15-20 dakika bu şekilde sancılarla mücadele ettim doktorum geldi ve 10 cm açıklık olmuştu oğlumun kafasını hissediyodum zaten hemen doğumhaneye alındım doğumhane hazırlanana kadar ıkınmamak için çok zor durdum doktorum geldi kısa bi kesi ve dikişilerim var ama üç ıkınmayla pamuk oğlum doğdu benim için pozitif bi doğum oldu umarım hepiniz çok güzel doğumlar geçirirsiniz biz artık happkidsliyiz🥰👼🏻