Selinaymurat Srnysl öyle gözüküyor ne güzel bebek ve siz sağlıklı olduktan sonra gerisi sonuçta önemli değil
Lilatmz Selinaymurat amin inşallah siz de ☺️ Kaçıncı hafta kaç kilo aldın? Çok dikkat etmiyorum da iştahım kapalı çok yiyemiyorum. Genetik de olabilir iki ablam da 4-5 kilo aldılar hamilelik sürecinde
Selinaymurat Lilatmz bende 23 +1 im bende hiç kilo alamadım kusmaktan hep verdim 6 kilo verdim baştan beri daha da almadım yani
Selinaymurat Jdiebsh Amin inşallah sağolun hepimize kolaylık versin Allah ama iyi olan oo dikkat etmek lazım sağlıklı beslenmek gerek yani
Selinaymurat Esra-dmr ay ne güzel sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın bebeğinizi de inşallah
Selinaymurat Sult yok yokk olsun ne güzel sonra verirsiniz inşallah siz ve bebek iyi mutlu huzurlu sağlıklı olun gerisi doğumdan sonra da olur diye düşünüyorum 🤗🌸
Selinaymurat mervetanhan yani normal gibi sonradan alınabilir veya almasanızda bebek ve siz sağlıklı ve iyiyseniz gerisi mühim olmuyor 🌸
Selinaymurat Plump27 normal hatta ne güzel orantılı olmuş sizin için sağlıklı günlerde de bebeğinizi kucağınıza alın büyütün inşallah
Selinaymurat Aybars_Annesi Aaaa çok iyi dikkat ettiniz galiba sağlıklı olun da siz ne güzel huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın bebeğinizi de
Nurnur16 Selinaymurat 7 haftaya gireceğim 2 kilo vermişim doktorum diyet uyguluyor bütün hastalarına bize değil bebeğe kilo aldıracakmış sağlıklı gebelik reçetesi uyguluyor bakalım ne olacak 170 boyundayım 68 kiloydum 66 ya düşmüşüm
Selinaymurat Nurnur16 neler diyor mesela ben pek duymamıştım neleri uygun görüp yaptırıyor acaba size 🤗
Selinaymurat Miniiikkkkka aslında tabi normal gibi ama doktorunuz daha iyi bilir sizde sağlıklı beslenirseniz siz ve bebeğiniz mutlu ise gerisi halledilir çokta kilo almazsınız, hem🤗🤗
Selinaymurat FtmSyf yani çokta fazla değil gibi doğuma kadar da böyle olursa az az alırsanız iyi diye düşünüyorum sağlıklı olun da siz ve bebeğiniz mutlu huzurlu günlerde kucağınıza alın da gerisi önemli değil
FtmSyf Selinaymurat amin canım inşallah 🤲 bende çok olduğunu düşünmüyorum ya zaten artık mide yanmasından yemelerde azaldı çokta almam diye düşünüyorum. Aman alsamda çok önemli değil sağlıkla gelsin bebislerimiz yeterki ♥️