Selinaymurat 1prensesgeliyor beni gören de öyle ben esmerim bana rengin atmış diyorlar birşeyler ye diye zorla yedirmeye çalışıyorlar
Selinaymurat Jdiebsh aaa az almışsınız çok güzel sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün inşallah bebeğinizi de
biranneden1 Jdiebsh canım az kilo almışsın ya bebeğin nasıl peki kilosu falan . Ben 18hactalıkom 5 kilo almışım da diyetisyenle mi devam etsem acaba diyorum
Jdiebsh Selinaymurat aynen normal yıyorum fazla ya kaçmamaya calışıyorum ondan heralde amiin inşallah cümlemiz sag saglım alaalım kucaklarımıza ☺☺
Selinaymurat UrazyadaMasal bencede yani ortalama diyebilirim sağlıklı mutlu olun da gerisi önemli değil
Selinaymurat Srhtzlyh ayy ne güzel çok az kalmış neredeyse aldığınız kilo da normal orantılı sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün inşallah bebeğinizi
Selinaymurat Jdiebsh Amin inşallah sağolun hepimize kolaylık versin Allah ama iyi olan oo dikkat etmek lazım sağlıklı beslenmek gerek yani
Selinaymurat Srnysl öyle gözüküyor ne güzel bebek ve siz sağlıklı olduktan sonra gerisi sonuçta önemli değil
Selinaymurat Mavi46 normal kilo almışsınız ne güzel doğuma kadar da öyle olur inşallah çok fazla kalmamış zaten Allah şimdiden kolaylık versin
Ipek0z Selinaymurat çok teşekkür ederim inşallah böyle az kiloyla devam edebilirim🙈 hepimiz sağlıkla huzurla alırız kucağımıza inşallah 🙏🏼🙏🏼
Selinaymurat Lilatmz aaa aynı zamandayız ne güzel dikkat ediyorsunuz galiba sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın bebeğinizi inşallah
Aybars_Annesi Lilatmz Selinaymurat aslında hic dikkat etmedim benim hamileligimde hic bulantim brseym olmadi herseyi yiyorum hala ama hep bebegime gitmis aldiklarimda zaten tsk ederim guzel dilekleriniz icin.😌
Lilatmz Selinaymurat amin inşallah siz de ☺️ Kaçıncı hafta kaç kilo aldın? Çok dikkat etmiyorum da iştahım kapalı çok yiyemiyorum. Genetik de olabilir iki ablam da 4-5 kilo aldılar hamilelik sürecinde