Selinaymurat prensmusta hımm ortalama doktorların dediğinden azıcık fazla gibi ama olsun siz de doğumdan sonra düşünürsünüz siz ve bebek iyi olun sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın da 🌸🌸
Selinaymurat Miniiikkkkka aslında tabi normal gibi ama doktorunuz daha iyi bilir sizde sağlıklı beslenirseniz siz ve bebeğiniz mutlu ise gerisi halledilir çokta kilo almazsınız, hem🤗🤗
prensmusta Selinaymurat evet bende ,bebişte baya kg aldık😬sağlıklı olsunda artık,doğurduktan sonra çaresine bakıcaz mecbur🙄😍
Selinaymurat Nurnur16 neler diyor mesela ben pek duymamıştım neleri uygun görüp yaptırıyor acaba size 🤗
Nurnur16 Selinaymurat bir liste verdi bol yeşillik beyaz un yasak ve bir sürü detay var resmini çekip atmam lazım belki faydalı olur
Selinaymurat Aybars_Annesi Aaaa çok iyi dikkat ettiniz galiba sağlıklı olun da siz ne güzel huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın bebeğinizi de
Aybars_Annesi Lilatmz Selinaymurat aslında hic dikkat etmedim benim hamileligimde hic bulantim brseym olmadi herseyi yiyorum hala ama hep bebegime gitmis aldiklarimda zaten tsk ederim guzel dilekleriniz icin.😌
Selinaymurat Plump27 normal hatta ne güzel orantılı olmuş sizin için sağlıklı günlerde de bebeğinizi kucağınıza alın büyütün inşallah
Selinaymurat Gizmolata ne güzel sevindim sizin adınıza ilerleyen zamanlarda da sağlıklı şekilde alırsanız ne kadar güzel olur sizin için 🤗
Selinaymurat mervetanhan yani normal gibi sonradan alınabilir veya almasanızda bebek ve siz sağlıklı ve iyiyseniz gerisi mühim olmuyor 🌸
Selinaymurat Sult yok yokk olsun ne güzel sonra verirsiniz inşallah siz ve bebek iyi mutlu huzurlu sağlıklı olun gerisi doğumdan sonra da olur diye düşünüyorum 🤗🌸
Sult Selinaymurat Selinaymurat bende aynı şekilde düşünüyorum bebişler iyi olsjn da gerisi bi şekilde halllolur ☺️🥰
Selinaymurat Esra-dmr ay ne güzel sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın bebeğinizi de inşallah
Gizmolata 1prensesgeliyor 1prensesgeliyor bu kadar tatlı yemeğin dikkat edin hamilelikte şeker olur Allah korusun🥰 bebeğiniz sağlıklı olsun zayıf olun bence daha iyi. Arkanızdan ay ne güzel sanki hiç doğurmamış gibi ne güzel fit derler 🥰♥️
Selinaymurat prensmusta olsun olsun zamanla artık inşallah herşey olur doğumdan sonra sizde yaparsınız istediklerinizi 🤗
Selinaymurat Gizemceylan ayy ne güzel az almışsınız dikkat ediyorsunuz galiba sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün inşallah bebeğinizi de
Selinaymurat icegul yani doktorların dediğine göre bu sayılar ortalama alın diyorlar sizinki de normal olmuş sağlıklı sıhhatli olsun bebeğiniz de gerisi önemli değil güzel günlerde kucağınıza alın inşallah
Selinaymurat Ikicocukannesi32 orantılı gibi duruyor yani çok fazla almamışsınız iyi olmuş sağlıklı günlerde kucağınıza alın bebeğinizi de inşallah 🤗🌸