Deletedmom95 hemen eve git ve secde pozisyonunda dur bebek o pozisyonda düzeldiği çok oluyor ve kedi pozisyonu dene inşallah düzelecektir emekle birde 4, 8 nefesi yap ıkınmaya çalışma bebeği strese sokar sadece çatalda doktor ıkın derse nefes 4 defada ufak ufak al ve mum üfler gibi üç defada üfle üçüncü uzun olsun ve nefes alırken içinde bi balon şişiyormuş gibi düşün verirken o balonla bebek aşağı iniyormuş gibi hayal et ve kakanı ediyormuş gibi ıkın karnını boş şişirme bu bebeği itmez aşağı sen nefesini kontrol et onun dışında normalde ıkınma sancı gelirse çömel bebek iner aşağı sen doğru nefes al ver oksijen bebeğe ne kadar düzgün gitse bebek o kadar güzel ilerler pozisyonlar alır eşinden destek al çömelirsen arkandan tutsun seni eğer eşin yoksa bi sandalyeye tutun destek al çömel kalk sancıda çömel bacaklarını aç yer çekiminin etkisiyle inecektir