Deletedmom95 canimm seninle zamanlarimiz neredeyse ayniydi yanilmiyorsam :) 39 +3 üm ben.. hayirlisiyla bebegini kucağına al insallah bizide haberdar et lutfen.. bende bebegimi vajinada hissediyorum bide kilodumda islaklik gordum acaba suyummu sızdı diye düşünüyorum bakarsın beraber doğururuz 🥳