Deletedmom95 Kızlar sabahtan beri süre gelen ama düzensiz olan sancılarım vardı. Akşam artık yürüyemiyordum aşağıya çok baskı yapıyordu bebek. Doktora geldik. Nst de sancılarım baya çıktı zaten +1cm açılmam var yatışım yapıldı çok dua edin bana lütfen 😊❤️
DiplomaliEvHanimi Deletedmom95 tez zamnda dogur ins canim suan bnde 38+2 yim agrim cok yaaa bnde istiyom ama alttan bkmio aciklik varmi diye yarin kontrol var hareketleri alt tarafta hissediyom ibs sancim cikar bnmde bnada dua et
Deletedmom95 ece_2206 Tugce1803 Ogrtmnanne2 DiplomaliEvHanimi Aysem- amin kızlar Allah razı olsun 🌺❤️
Astadavistabeybi Deletedmom95 ayyyy çok heyecanlı ❣️❣️Canım sağlıcakla gelsin bebişin misler gibi kucağına alasın güzel haberlerini mutlaka bekliyoruz tüm dualarımız seninle 🤩🐣🌸
Deletedmom95 Dua35 Melike145334 minik_kalbim Allah razı olsun 🌺❤️ uzun uzadıya yazamıyorum kusura bakmayın 💕
Melike145334 Deletedmom95 bizlere de doğum anan gelınce inşAllah dua et kalbınden geçir Rabbim çok güzel bir doğum nasıp etsın Salih bir evlat olsun inşAllah
minik_kalbim Deletedmom95 belkide sabah olmadan bebişjn kucaginda olcak ne güzel.Sağliklı ve kolay doğumlar diliyorum💞