isilay ayyyy gelmiş geçmiş olsun bende uzman fizyoterapistim okadar cok normal dogum sırasında gelişen komplikasyom neticesiyle engelli birey alıyorum ki birde pediatri de calsııyorum bu yuzden direk tek tercihim sezaryen. Anne için sonu biraz daha yorucu oluyor ama bebek için riski minimalize eden bir dogum yöntemi. Yani bebegin esasen en konforlu dogum sekli. Allahım hakkımızda hayırlısını versin saglıkla alalım kucagımıza insallah. Saglıkla imtihan olmayalım