ssnnmmm Krmnaslsi Meltem smart mondo beşik aldım hem anne yanı olabiliyor hem normal beşik ve tekerlekli 3-4yaşa kadar kullanılabiliyormuş yan korumaları yorganı yatağı tülü herşey dahil 1600
Yagmur_C Zeynebcicek 28+2 oldum az önce ☺️ Öğlen doktor randevum var 1 ay oldu görmeyeli özledim oğlumu😝
Burcinisp88 Zeynebcicek selam. Bana göre 28+3 doktor bi kaç gün önden gidiyor. Yarın kontrolüm var bakalım. Napıyor Deniz hanım 😀
Dilara1503 Emine2608 aslında 28 haftanın içindesinz 27 hafta 3 günlük hamilesiniz. 😊 Genelde çoğunluk 27. Haftayı doldurduğunu sanıyor ama öyle değil hesaplaması 😊
ssnnmmm Krmnaslsi daha küçük boyları daha uygun fiyatlı ama ben şimdi oda yapmayacağım sadece beşik aldım o yüzden zorlamadı 2-3 sene kullanayım diye büyük tercih ettim
A12sel Emine2608 merhaba bisey sormk istiyorum 25+3 gunluguz bebegimin tekmesini harwktletini rahmde hissediyorum resmen normalmi bu rahime vuruyo resmn
A12sel Emine2608 dun bugun oldu bende arada oluyor 2 3gun boyle rahatsiz ediyor vallaaa surekkli vurmasi cikcakmis gibi geliyo bana sanki
Haticesimsekkk 27+4 olduk bizde. Beşik alacağız ama park beşik mi alsak yoksa mobilya beşiklerden mi alsak kararsızız.Çilek’in büyüyen beşikleri var onları beğendik ama. Yeni yebi alışverişe başladık