isilay Susaminannesiii bende normal doğumdan çok korkuyordum zaten istemedim ama böyle üzücü bi durumla karşılaştık malesef herşeyin hayırlısı olsun 🤲🏻Rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın inşallah sizede kolay doğumlar diliyorum 🥰