Mom092 bugün tam 33 olduk cuma gecesi hastaneye yatisim yapıldı bı gece hastanede kaldık ben bı ıslaklık hissedip gitmiştim acaba suyumda sızıntımi var diye öylede çıktı, hiç sancı hissetmiyordum sadece dediğiniz gibi sağ tarafıma toplanıp beni nefessiz bırakıyordu nst bağlandım düzenli olarak 80-90larda sancım çıktı hemen yatış yapıldı erken doğum riskin var durdurmamiz lazım diye. Ama sizin sanci falan çıkmamış yeri daraldığı için yapıyordur ben yaklaşık 23. Haftadan beri muzdariptim sağa toplanma olayından 😔