36+1 olduk zaman ne çabuk geçti bu sefer😊 geçen hafta düzenli kasılmalarım oldu diye acile gittim,nst girdim ama sancı çıkmadı çok şükür. Oğlum 20 li haftalarda baş aşağı döndü ve iyice kafasını dayamış aşağıya ama kanala girmemiş şükür. 37 yi doldursak tamamdır inşallah.😊