Kızlar benimde üst kaburgalarimin oraya bir ağrı giriyor anlatanam nefesimi kesiyor bazen. Bide gobegimin alt kisminda hafif ağrılar hissediyorum.
Doktor kasilman var hissediyormusun dedi nstde ama hissetmiyorum.
Bu kasılma dedikleri şey tam olarak nasıl oluyor. Karnın gerilmesi gibimi acaba