Kvsr29 ben de geçen sene 22 haftalıkken gece tuvalete kalktıgımda suyum geldi. Apar topar hastaneye gittik suyu cok azalmıştı. Karnımdan su verildi. Çok zor bir işlemdi ama gene 1hafta icinde kesem tekrar acıldı ve 24.hafta suyum geldi acil doğuma aldılar ve maalesef meleğimi kaybettik. Bende rahim ağzı yetersizliği teşhis kondue(rahim usg si cekildi.) 1yıl içinde tekrar hamile kaldım. 12.haftada rahim ağzına dikiş atıldı. Şu an serklajlıyım yani ve tuvalet haric hiç kalkmadan sürekli yatıyorum. Şükür 27.haftamızı doldurduk. Ben sizi cok iyi anlıyorum Rabbim inşallah yavrunuza bu dünyada nefes vermiştir. Sakın kalkmayın, yatın. Havuc suyu ben de içtim ama herkesin bünyesi ve problemi farklı tabi. Rabbim şifa versin.