iremgun
Yok olur mu öyle şey.Sizi çok iyi anlıyorum.Bende sürekli bakıyorum bu durumu yaşayanlar neler yaptı nasıl tedbirler aldı.Benim ikincisi çok plansız oldu açıkçası.Tayinim çıktı başka şehire yerleşme derken bu gebeligimi öğrendim.Ogrenditen bir ay sonra kalp durması ile kaybettim.Genetik sonuçlarımiz temiz çıktı sadece iki genimde pıhtılaşma çıktı.Bir daha hamile kaldığımda kan sulandırıcı başlayacaksın dediler.Ama kimse demiyor ki şu sebepten oldu veya yapilmasi gereken testleri.Rabbim bir daha yasatmasin inşallah.