AngeL- 5 ay sonra hamilelik yaşadım tekrardan şükür. Bana doktorum kaybımda normal doğum yaptıralım ki rahim toplama sürecin çok uzun sürmesin dedi. Kğrtaj yaparsam en az 3 ay bekletmem lazım dedi. Ve bir kaç şey daha anlattı ve beni normalmdoğuma ikna etti ve ilk adet olunca kontrolünde Her şeyin yolunda olduğunu ve vücudumun toparladığını söyledi ve bu ay istersem deneyebileceğimizi söyledi. bu sırada bebeğimi de patolojiye yollamıştık o da temiz geldi ve bana rahim ağzı yetmezliği tanısı koyuldu. Yani bir daha ki hamileleiğimde 12.hafta gibi serklaj yapılacağını söyledi doktorum. Ve o ay hemen denemek istedim çünkü bu acı başka türlü dinmeyecek gibi geldi. Maalesef o ay eli boş kaldım. Sonrwki ay biz biraz ara vermek istedik psikolojik olarak destek almam gerektiğini farkettim ve destek aldım. Korunmadık hiç ama yumurtlama günlerini pek denk getirmedik. Sonraki aylarda hormon testi falan yaptırdım her şey yolundaydı. Corona oldum bir ay da öyle geçti. Derken işte 5.ay artık olmayacak herhaşde diye düşünüp tedaviye başlamaya karar vermiştik ki o ay hamile olduğumu öğrendim. Genel olarak sormak isteidiiniz bir şey varsa sorun tabi ki. Sizi çok iyi anlıyorum. Size ne tanısı koyuldu? Bu arada denemeye başlayınca vitamin ve coraspin kullandım doktor tavsiyesinde. Yaklaşık 5 ay kullandım bunları.