Naz555 benim de arada oluyo ama ben 18+6 yim doktora sordum arada kasılmalar olabilir normal dedi muayeneye de gittim bi sorun yok şükür bebek toplanabilir bana da o zaman sert geldi sonra muayenede hamur gibi oldu karnım yumusacikti sonuçta hareket ediyolar 1 saat içinde 4 kezden fazla olmazsa sıkıntı yok diye biliyorum ama bolca dinlen