Gamze06 Naz555 bence sırtüstü yatmayın bebek rahatsız oluyo olabilir. Benim ayakta biraz fazla durduğumda yada kendimi yorduğumda kasılıyor. Bazen otururken de oluyor.
MiraMira mervedefne yaaa biz 10 haftalık olucaz bi kaç gün sonra benim bebegimde kız mıdır acaba sol tarafımda hafif şişkinlik var saga göre😍
klebsiella MiraMira daha cok erken 😆😆😆😆 keseniz sagbda mi solda mi peki? Sagdaysa kiz diyorlar eskiler bilenedim.
mervedefne MiraMira cnm blmiyorm Allah bilir bunu tabiki ama eskiler öyle söylerdi yani sağlıklı olsun da cnm öyle ışte her zaman