Nazliakm Papatyamsi Eren hocaya gidiyorum çok güler yüzlü sakin bir doktor. En başından beri ona gittim. Sorulara Özenle cevap veriyor
Nazliakm Cylncyln_01 valla kadın doğumda ne sıra ne yoğunluk olmuyor pek. Ben saatim gelince girip çıkıyorum. Altınkozada daha çok bekliyorum mesela
Ebru-001 Bende adanadayım daha 6haftalık olduk doktor araştırıyorum bende kalp atışını haftaya duyacağız insallah