Gzmmstf ya o doktor berbat doğru düzgün hastaları yok ben özgür beye gidiyorum ben ondan çok memnunum gerçekten sadece doktoru aradigimda sekreter çıkıyor o bilgi vermeye calisiyor yarim yamalak ona sinor oluyorum sadece çünkü yarın bir gün doğum yapacagimda arasam yine o mu cikacak yada ulasamiyacakmiyim diye endiseleniyorum