Gzmmstf Cylncyln_01 Yok canım ben güzelyalı hastanesine bayram bukana gidiyorum ama alabilirsin numarasını ben direk sizinle irtibata geçmek istiyorum deyip de
Nazliakm melegegebe benimde sezeryan ama bebek dönmediği için 7 Ocakta olcak benimde hayırlısı sağlıkla gelsinlerde
melegegebe didemblr 34te. Ama ben 34te nstye baglandim sancim vardi aciklik bakmak istedi ona bakarken catin bariz dar dedi .