Deneyces26 hep derdim ya Aralık ayında doğsun anası gibi ya da yaz bebeği olsun isterdim hep 🙈 ama tabi sağlıklı olsun yeterli .Bende artık dikkat etmeye başlayacağım acılı ve baharatlı şeyler yememeye ,benim canım ilk zamanlarda inanılmaz cips,ve kola istiyord.Tam bitti derken tekrardan aşermeye başladım yılbaşında cips tüketmek istiyorum az da olsa .Kola tabi yüne içmeyeceğim :)