Deneyces26 Basak0503 ya benım bebegım candir çiğerdir akıllıdır efendidir her eve anneye lazım benımkınden😂😂 benım armuttun yan yatış hali Doktor’um çok şükür kese de iyi dedi bin şükür canım
Basak0503 Deneyces26 iyi iyi maşalllah bende yarından sonra gidip görümcem kalp atışlarını duyacagım çift yumurta minnaklarını🤩🤩
Basak0503 Gamzeakd evet kuzum benim ki ikizlermiş🙈🙈 inanamasamda hala cook şükür rabbime ikizler ❤️❤️
Deneyces26 Gamzeakd ay kız olsa bakmaya kıyamam ki hayırlısı saglıklısı olsun inşallah Rabbim nasil isterse öyle olsun
Deneyces26 Deneyces26 öyle istiyorum derken önce erkek sonra kız olsun istiyorum ya inşallah öyle olur
Deneyces26 Basak0503 senden çok sevindim gerçekten maşallah inşallah gönlünce olur saglıklı olur bebişlerin
Basak0503 Deneyces26 eksik olma kuzum. Çook sağol bütün yavruların canları sağ olsun🙏 Sağlıklı olsunlar hepsi inşallah ilk evlatlarım olacak kaybımdan sonra hersey yolunda gider inşallah sonuna kadar
Deneyces26 Basak0503 olsun canım Rabbimin sana hediyesi şükür olsun saglıklı sıhatlı al kucağına inşallah 🎈
Gamzeakd Basak0503 benim kese yuvarlak yuvarlak olunca kız fasüşye gibi uzunsa erkek diyolar 😂😂 ne kadar doğru acaba ? Var mı siizn bi bilginiz ?
Mltems Deneyces26 çiğ şarküteri ürünlerini Yememeye çalışın ama çok canınız çekerse güvendiğiniz bir Marka veya kasaptan bu tür ürünlere yiyebilirsiniz
Deneyces26 Mltems hiçbirine güvenmiyorum öyle asırı canım çekmiyo sofrada herkes yerken sadece dogramakla kaldım 😔
Gamzeakd Basak0503 valla ben ilk defa duydum internette de baktım yazıyo hakikaten 🥰 allah bilir artık ama cinsiyeti öğrenmeyi beklemek çok heyecanlı 🥰
Basak0503 Gamzeakd evet çook heyecanlı gerçekten😊 ay bi belli olsa demi ama nerden baksan 4 hafta var ve günlerim hiiç geçmiyor benim