Deneyces26 benimde adet olacakmışsın gibi agrılar var ara ara. Mide bulantım var senin ki gibi kusma yok. Bel agrısı bende de var ayrıca benimki 2 haftadır lekelenmem var iğne ilaç kullanıyorum. Tiksindiğim bişey yok ama tatlı hiç yemiyorum sadece her gün olmaSa da 2 tane kuru incir yiyorum.yarından sonra kontrole gidicez inşallah bi sıkıntı yoktur. Bi kaybım var birazda omdan endişem galiba.