MeliSeliMelih Seyma2861 evet farkedilmio ama normal oranlarda yememe rağmen bu kadar almama şaşırıyorum beyaz ekmek tatlı işi hamur işi hiç yemememe rağmen alındı bu kilo ona canım sıkılıo
Toprakdag MeliSeliMelih ya bende dikkat etmeye çalışıyorum ama her anım bi değil bazen dolabı yiyesim geliyor😂 Bu zamandan sonra bebek de kilo almaya başlıyor suyu çoğalıyor öncekine göre daha hızlı alıyoruz. Birde ödem olabiliyor!!tuz tüketimine dikkat et demişti doktorum yemeklere az koyuyorum ama peynir ve zeytin de var
Seyma2861 Bireylulmasali genelde kusma bulantı sorunu yasamayanlarda kilo artısı oluyor erkenden kimisinin iştahı çok açılıyor
Bireylulmasali Seyma2861 aksine çok bulantım olduğu halde aldım ben bu kadar kiloyu anlamadım neden 🤣
Toprakdag Seyma2861 karnım yeni çıktı artık ama üstümde montum yada biraz bol birşeyim varsa belli olmuyor ama ailem ile görüntülü konuşuyorum o zaman ekranda büyük görünüyorum hiç 4kilo almış gibi değilim 😂
Seyma2861 Toprakdag ya evet bende bizimkilerle görüntülü konuşunca bildiğin kapı gibi hissediyorum kendimi sanki ekrana sığmıyorum😁😁 pogaca gibi yanak görünüyor ekranda
Bireylulmasali Toprakdag kesinlikle ödem de olduğunu düşünüyorum çünkü hamur işi tatlı vs tüketmiyorum beyaz ekmek değil günde bir kez bir dilim çavdar ekmeği yiyorum buna rağmen 19 haftada 5 kilo aldım tabi pandeminşn de çok etkisi var sürekli çıkıp yürüyemiyoruz 🤷🏼♀️
Seyma2861 Bireylulmasali 😁 seninki değişikmiş 😁 demek sende kendini yemeye verdin öylede çıkıyor böylede diye 😁
Toprakdag Bireylulmasali 3ay halsizlikten çıkarmadim şimdi kısıtlama var aslında yürüyüş önemli hem kilo kontrolü hem doğum için ne olacak bilmiyorum. Çay kahve de ödem oluşmasına neden oluyormuş dikkat etmek lazım
Kbrarn1 Bireylulmasali az az ama sürekli yiyin diyorlar doktorlar meyve ve kuruyemiş tüketimine önem vermek gerekiyor
Busra34gms Seyma2861 ben ilk 3 ayda 6 kilo verdim 65 ile hamile kalmıştım 59 a kadar düştüm 22+3 olduk 62yim suan iyi gidiyor her ay 1 kilo alsam da yeter bana 😂
Seyma2861 Busra34gms evet işte benimde demek istediğim bu ben o kiloyu 2.2,5 haftada aldım ondan gözüm korktu sonrası için. Tabi bebeklerin sağlığı önemli ama yalandan kilo almanında bi faydası yok . Ayda bir kilo şimdi ideal denebilir sanıyorum
Seyma2861 Zafsim0801 senin ondan canım demek iştahın arttı. Ben 20 haftaya kadar devamlı çıkardım . Son 2 haftadır öğlene kadar gene bulanıyor iki güne bir kusuyorum bira daha rahatladım
Toprakdag Bireylulmasali ben hafta sonu eşim evdeyken hem cay hem kahve içiyorum kendime yapmamaya çalışıyorum birde ben ekmek tüketiyorum her öğünde hiç yemiyorum dediğim birşey yok bi mümkün oldukça tatlı yerine meyve geçirmeye çalışıyorum şekerim çıkmasın diye
Busra34gms Seyma2861 ben yediklerime dikkat ediyorum biraz öyle çok abur cubur ekmek kızartma hamur işi yemiyorum tadımlık yiyorum bol su içiyorum böyle devam edersem almam diye düşünüyorum çünkü hareket yok bide herşeyi oturup yersek yandık
Tugba1421 Seyma2861 neresi çok canım ben 23+1 de 10 kilo almışım 56 ile başladım şuan 66 kiloyum iştahım başından beri çok fazla ama bakınca sadece karnım belirgin başka da bişey yok nereye gidiyo o kadar kilo bilmiyorum 😊
Seyma2861 Tugba1421 canım sen daha düşük kiloyla hamile kalmışsın. Ben zayıf hamile kalmadığım için buda bu kiloyu son 2haftada aldığım için çok geldi gözüme