Busra34gms evet eve tıkıldık
maalesef hafta içi serbest olsada ben market hastahane harici cıkmıyorum yürüyüş yok yani
kontrolsüZde yersek doğumuda zorlaştırır . Suyu gebelik öncesi çok içiyordum şimdi kıs diye mi bulantıdan mı bilmiyorum zorlayarak içiyorum