SehnazSarp
Memnunum bir sıkıntı yaşamadım ama numara falan vermedi benim ilk doktorum ilk muayenede numara vermişti 7/24 soru sorabilirsin bir sıkıntı olduğunda dedi etrafimdakilerde hep bu şekilde yalnız İmran Hanımdan böyle birşey görmedim bu hafta gittiğimde numara isticem öyle bir uygulamamız yok derse doktorumu değiştireceğim