Merhabalar ben de İmran Ayhan’a muayene oluyorum 😊 39.haftadayım normal doğum için bekliyoruz kısmetse 🤰🏻Doğum için doktorumla görüştüm kendisi sezaryen doğumlara giriyor ve ücreti 2000 tl. Eğer normal doğum olursa ebeler doğum yaptırıyor onun ücreti de 1000 tl. Epidural seçeneği de var o da ek 850 tl. Eğer doktorunuzun normal doğuma girmesini isterseniz de ücreti 2000 tl imiş. Ben ilk olarak doktorumun girmesini istiyordum. İmran hanım 37 haftadayken beni ebelerle tanıştırdı ve ufak bir eğitim aldım. Başka merak ettikleriniz varsa cevaplayabilirim hepimize hayırlı doğumlar şimdiden😊