yasemin333 SehnazSarp yengem imran hocada sezaryen oldu iyiydi dedi arkadaşım sezaryen oldu hiç memnun kalmadı çok ağrısı oldu bir de ikili test zamanı arkadaşımı çok korkuttu imran hoca ensesi çok kalın down sendromlu olabilir demiş baya panik yapmışlardı.Her doktor herkese iyi gelmeyebiliyor.
Magnolina SehnazSarp İmran hanım eşi muayene almıyor diye okudum bilgisi olan var mı ona göre randevu Alicam
Duyguork @SehnazSarp daha önce sizinle Tuna akçalda karşılaşmış olabilir miyiz 😀 Gülnur hanımda iyi fakat çok kalabalık diye tercih etmedim duyulmasına yorumlara pek bakmayın oradaki çalışanlar Tuna hocanın doktorluğu çok iyi diyorlar ve eli hafifmiş
yasemin333 Deletedmom9 memnunum ben güler yüzlü aklındaki her şeyi cevaplıyor ben çok rahat oluyorum yanında her şeyi konuşabiliyorum öyle alel acele girip çıkmıyorsun odasından.
Deletedmom9 yasemin333 Kendi özel telefonunu veriyor mu gece ulaşabilmek için Ispartada ki doktorumun numarası vardı İmran hanım da böyle birşey görmedim sizde var mı?
yasemin333 Deletedmom9 var tuna hocanın numarası bende bir şey olduğunda mesaj atıyorum sekreterinin de var ayrıca.
Deletedmom9 yasemin333 Doktorumu değiştirirsem bu yüzden ulaşmak için hastaneyi aramam gerekiyor gece zaten ulaşamam bu benim için sorun
Deletedmom9 yasemin333 Perşembe günü randevum var telefon numarasını isteyeceğim yoksa doktor değiştireceğim senin doktoruna giderim canım
nebile-29 Kadir yamani şiddetle tavsiye ederim ancak İmran hanımdan uzak durun derim ben kürtaj oldum sebebini araştırması bile her doktor herkese iyi gelmeye biliyor Kadir yaman çok iyi