Ronya23 bende yapmıcaktım ama gögüslerim bi degişik cok şişti uclarıda kırmızı ve şiş bide degişik gelşyo bana oiskolojik degilse aldım test yine yapacam yarın bakalım yarın 14. Gün bakalm bellimi olur belki erken yapmısızdır benim yumurtlamam 16.gün olmustu ama catlama 18.gün olmustu catlamaya göre yarın 14.gün