Busraozzz Hamilemiyim tam emin değilim adet günüme beş gün var bugun test yaptım pozitif çıktı 20 yaşındayım danışacak kimsem yok heycanlıyımda 🙈
Oykuaygun Busraozzz pozitif çıktıysa hamilesindir tabiki💃💃 İlk test yaptığımda bende aşırı heyecanlanmıştım çok güzel Bi duygu 😍😍 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️❤️
snnur97 Busraozzz ayyy benımde 5 gun kaldı bnde yarın erkwn gebelık testı yapıcam belırtın varmıydı nelerdı nası anladın hayırlı ugurlu olsun🥰
Busraozzz Amin eşimede söylemedim henüz internet çok kafamı bulandırdı yok adetten önce söylede böylede kan testide yaptırmadan söylemek istemedim
Busraozzz İnşallah ya iş yerimden iki çocuğu olan bir ablama da sordum oda hamilelik vardır dedi ana dediğim gibi internetten yorumlar çok aklımı karıştırdı şuan da covid olduğundan dolayı hastaneye de gitmeye korkuyorum ne yapcam bilmiyorum yaa 🙈
kubra_c Busraozzz Hastaneye değil de sağlık ocağına gidin orası hem az yoğun oluyor tek tek alıyorlar hemde hemen yapar aile doktorunuz 😌
Gulisikkeskin Busraozzz canım erken gebelik testi bar emin olmak içim 2 tane daha yap ben 3 tane yaptım ve 3 üde silik çıktı adetime 7 gün olmasına rağmen ertesi gün doktora gittim ultrason la baktı rahim duvarın kalınlaşmış gebelik var dedi ama daha emin olmak için kan testi yaptırdım erken yaptığım için beta değerim 85 çıktı yarınkine gidicem 170 yükselir dedi normalde yarın hasta olmam gerekti ama şuan hesapladığımozda 4 haftalık gebeyim pozitifse hamilesin endişeye girme bende senin gibiydim 🙏🏻😘🥰❣️
Busraozzz snnur97 sadece göğüslerim çok ağrıyor o kadar yani öyle çok adet günüm yakım olduğu için önemsemedim sonradan test yaptım
snnur97 Busraozzz bende şimdi test yaptım ovulasyon testıyle yollanan gebelık testını gordum çift cızgıyı😀
Smk Busraozzz benimde gögüslerim cok agrıyor cok şiş uclarıda kuzarfı ve irilesti bide beyaz kabartılar arttı cok sızlıyo agrıyor adet onceside agrır benim ama bukadar degildi dün 12.günde yumurtlamadan sonra yaptım negatifti bugun adet günüm yarın 14.günde yapacam bidaha regli olucam gibi ama gögüslerim bi şüphelendirdi beni
22_FN snnur97 bende ovulasyon testi kullandım bu ay yumurtlamanın11günü erken gebelik testi yaptım negatif çıktı siz kaçıncı günü yaptınız ☹️
snnur97 22_FN bnmde 11.gun yok cıktı 14.gunu yptım o testlerle yolldıklarında cıktı şimdı erkn gbelık alıp ypıcm tekrar
Smk snnur97 benimde yumurtlamadan sonra 12.gün normal gebelik testinde negatif cıktı dün. Bugun adet günüm ama ben adet olacam gibi hissediyorm siz umut oldunuz 14.gün bidahamı yapsam
22_FN snnur97 ay inşallah benimkide pozitif çıkar umutlandım şimdi yarın adet günüm kasıklarım karnım ağrıyo hayırlısı
snnur97 22_FN benım adetıme daha 4 gun vardı cıktı işte nasıb ınşallah vardr canım rabbım tum ısteyenlere sağlıkla nasıb etsın