Selam kızlar aranızda yeniyim geçen ay aşılama olmuştum tutmadı bu ay hiç bişey yapmadım adetime henüz bir hafta var idrar testi yaptım iki tane ikisinde de ikinci çizgi silik çıktı dayanamadım kan verdim hcg 12,59 çıktı doktor değer harika çıkmış dedi iki gün sonra tekrarla dedi ama kafam çok karışık sizce hamile olabilir miyim