Yildirim35 sosi5 adet olacağım gündü canım. benim geç döllenme olduğu için değerim düşüktü ama çok şükür 33. Haftadayız şimdi 🤗
sosi5 Yildirim35 çok şükür canım rabbim kazasız belasız kavuştursun sizi inşallah adetimi beklemek istemiyorum oğlumda bekledim sürprizdi bize zaten eşim görevdeydi telefonla söylemek zorunda kalmıştım bunu da beklersem yine göreve gidecek
Yildirim35 sosi5 adet olacağım gündü canım. benim geç döllenme olduğu için değerim düşüktü ama çok şükür 33. Haftadayız şimdi 🤗
sosi5 EmineDD anladım kuzum çok teşekkür ederim cuma günü gideceğim eşim işe gidince bakalım hayırlısı
sosi5 Mervebyk kuzum bende oğlumda adetim gecikince yapmıştım ama bu sefer eşimle bir olmak istiyorum 😔 hayırlısı diyorum artık
Yildirim35 sosi5 amin canım benim inşallah rabbim senin de gönlüne göre versin inşallah 🙏 adet olacağın gün kan verebilirsin bence ya bende dayanamayanlardandm :)
Yusrahmet 15 20 gün geçikmem oldu ne idrarda ne kanda çıktı tarlusal kullandım hala olmadım diye ilaç yazmaya gittim önce test yapıp emin olayım dedi doktor 6662 çıktı 2 hafta sonra kalp atışını duydum şuan 18 haftalıgım
sosi5 Yusrahmet oyyy nasıl çıkmadı ki geç döllenmemiydi dicem 2 -3 haftadan bahsediyorsun rabbim kazasız belasız aldırsın kucağına kuzum
sosi5 Yildirim35 adet günümde yok işte kuzum daha olmadı dönmesini beklerim ya muhtemelen hamileyim zaten sürekli bi kramp mide bulantısı vs dönmesini bekleyeyim diyorum aklıma kötü şeyler geliyor 😔