sosi5 Gullll35 ya bende göğüs ağrısı kramplar vs vs garip şeyler yaşıyorum istiyoruz da eşim göreve gidecek gitmeden öğrenip bu sefer yüzüne demek istiyorum oğlumda telefonla haber vermiştim 😂
Yildirim35 sosi5 adet olacağım gündü canım. benim geç döllenme olduğu için değerim düşüktü ama çok şükür 33. Haftadayız şimdi 🤗
Yildirim35 sosi5 adet olacağım gündü canım. benim geç döllenme olduğu için değerim düşüktü ama çok şükür 33. Haftadayız şimdi 🤗
sosi5 Mervebyk anladım canım gecikmesini bekleyemicek kadar heyecanlıyım şu an adetim gecikirse eşim gidecek oğlum da yoktu telefonla haber vermiştim bu sefer o anı yaşamam istiyorum 😔
Mervebyk sosi5 inşallah gönlünce olsun herşey hayırlısı ile kızım da adetim 2 gün gecince yapmıstım kan tahlili 😊
sosi5 EmineDD anladım kuzum çok teşekkür ederim cuma günü gideceğim eşim işe gidince bakalım hayırlısı
lalamom Adetim düzenli değildi. Ama son adet günüme bakarak 3 gün önce yaptırdım. 5.41 çıkmıştı sınırdaydı :)
Pnrbyr-2555 3+2 haftalıktan test yapmıştım aynı gün kan tahlili verdim ve 1237 gibi bir şey çıkmıştı değerim.
Svmm0707 Anneadayi09 evet canım kist var sanıpta gittim ben ultrasonda ona bakcaktık kese var çok küçük dedi doktor öylelikle kan testi yaptık çıktı ama gözüktü
Svmm0707 Anneadayi09 deger 3000 geçince kese gözüküyormuş sanırım doktorun ne diyo bu konuda telaş yapma herkeste aynı olmuyodur belki bende tam anlamıyorum bu konulardan ama kötü düşünmemeye çalış umarım en yakın zamanda gözükür bebişin 🙏
Svmm0707 Anneadayi09 takma sen kafana yolundadır herşey canım 1 günde bile çok şey değişir bi bakmışsın gözükü vermiş
sosi5 Mervebyk kuzum bende oğlumda adetim gecikince yapmıştım ama bu sefer eşimle bir olmak istiyorum 😔 hayırlısı diyorum artık