Bu güne kadar betaya hiç bakılmadı. Gecikmem olunca gün aşırı 3 kez test yaptım ve çizgiler silikten koyulaşmaya doğru gitti. Emin olunca hesaplayınca birde pandemi yüzünden evde bekledik bir süre hesabımıza göre 8 haftalık olunca gittik doktora ve direk kalp atışı duyduk. Bu yüzden doktorumuz gerek görmedi betayı şu an 37+4 ☺️ sancıları sayıyoruz 🤲🏼🥺☺️