Bircan0144 hayır hayır kullanmaya devam et sakın bırakma olabiliyor öyle arada sırada normal şeyler olmucak diye bir şey yok.. Sen kullandıkça düzelir o. Aynısı bende oldu çok üzülüyordum artık ilaç kullandığım halde hala geliyor diye sonradan baktım düzeldi 😂 progestan hormonunu bi anda yükseltmediği için yavaş yavaş sonuç gösteriyor demekki