Bircan0144 Saziyersin işte biz bayanlar yerimizde duramıyoruz ki keşke dinlensek belki bunu kullanmaya da gerek kalmayacak
Saziyersin Aysegul11- anlıyorum canim anladim Allah yardimcin olsun ozaman iyi düşün hep fırsat buldukça zaten sen tecrübelerin bilirsin
Tubayy Aysegul11- benimde ilk gebeliğim hafif tuvalet kağıda çok az geldi lekelenme fitil olarak kullanıyordum bende sabah akşam iğneye çevirdi dün akşam bende 6 hafta 3 günlük bende acayip sırt ağrım oluyor normal mi bilmyrm
Aysegul11- Tubayy o sirt agrisi bnde d olmaya basladi dediginiz gibi normal mi ki? ben agiz yoluyla aliyorum sali gunu kontrole gidicem
Eminekkkk Aysegul11- bende hiçbir sprun yokmus ne kese icinde ne dısında hiçbir kanama yokmus ama iki gün once adet gibi bir kanamam oldu ve pembe akıntım oluyor
Sose Aysegul11- olur bende de var 3 4 günden beri 17. Haftayız bide.. Hormonlardan herşey ama üşütmeyinde tabi onda önemli
Sose Bircan0144 progestanı yapınca o hapın sana iyi geleceğine inan.. Herşey beyinde bitiyor.. Tedavi bizden Hayırlısı Allahtan 🥰
Sose Eminekkkk plesantaya baktı mı dr? Bazen gözükmeyebiliyor ama plesanta bnmki gibi rahmin ağzındaysa kanama geliyor.. Bnmde içerde yok ama kendimi zorlamaya ayakta kalmaya başlaynca kanama oluyor
Es-Es07 Sose mesela yürürken sızlıyordu karıştı oluyordu hem dışardan hem içerden tatlı bir kaşıntı oluyor ve sızlama da oluyor idrar yaparken de yanma sızlama oluyor