Sevoo_-genc Sevoo_-genc 2 gundur xok yogun sekilde geliyor ozellikle bugun cok fazlaa kan pihtisi gibi
Esinns Sevoo_-genc çok şükür benim yoğun değil ama sen git canım istersen doktora ne olur ne olmaz benimde yoğun ve sık olursa gitmeyi düşünüyorum
eminegmssy-18 Bircan0144 ağız yoluyla alma bence çünkü yan etkilerini daha fazla gösteriyor. En iyisi vajinadan almak
Bircan0144 eminegmssy-18 vajinadan alınca sanki bebeğe zarar gelecek gibi geliyor saçma ama işte annelik duygusu yeni yeni başladı
XxKirmizibalik Ben önce hap olarak aldım dünyam şaştı tansiyonum düştü ayağa kalkamadım başım döndü tüm gün.
Bircan0144 Esinns yoğun değildi işte bu ilaçla yoğunlaştı acaba diyorum ki bu ilaçla kalan lekelenmeyi biranda dışarı mu attı
Esra-dmr Bircan0144 canım bende fitil yerine içmiştim ama biraz yan etki yapmıştı. Bulantı ve baş dönmesi olmuştu bende tekrar fitil şekline döndüm. Ama lekelenmen arttıysa belki iğneye ihtiyacın vardır doktoruna danış bence
Bircan0144 Esra-dmr ah doktorlar gerçekten insan doktor konusunda şanslı olmalı kendini pek önemsemiyorsun ama konu bebeğin olunca en iyi doktor olsun diyorsun o da kime güveneceğini bilmiyorsun
EsraKMR Benimde kahverengi leke seklinde geldi progestan 200 fitil seklinde sabah aksam kullan dedi doktorum ertesi gün azaltı sonra bitti şükür bitmesine ragmen toplamda 1 hafta kullan dedi .
Bircan0144 Aysegul11- ben 4+4 ama ben gebeliğimi öğrenmeden önce de lekelenmem oluyordu regl olacağım sanıyordum hala da ara ara devam ediyor
Bircan0144 Aysegul11- doktor 4+4 haftalık kese içinde bebek görünüyor 6 cm kese bebek görünmesi normal değil sağlıklı bir bebek değildir düşer anormallik var bu durumda vs dedi psikolojimi alt üst etti
Bircan0144 Sehzade94 bende bugün gittim hatta doktorum doluydu başka bi doktordan randevu aldım 4+4 kese 6 cm bebek görünüyor mümkün değil anormallik var düşer bu bebek vs dedi çok üzüldüm kendi doktorum da en son gittiğimde 20 gün sonra gel kalp atışına bakalım demişti
XxKirmizibalik Bircan0144 artık fitil olarak kullanıyorum daha iyiyim o sersemlik ve tansiyon düşüklüğü geçti
Esra-dmr Bircan0144 o kadar haklısın ki. İnsan şaşırıyor iyisi olsun derken ne yapacağını. Rabbim kolaylık versin hepimize 🤲🏻🙏🏻
Sose Bircan0144 nasıl ya ne kadar saçmalamış o dr ya.. Ben 5+4 te gittim benm kesem 5 cm di. Ne alakası var Allah aşkına başka dr gidin siz.. Şuan sağlıklı kese de iyi bebekte. Şu dr lara sinir oluyorum artık
Es-Es07 Bende progestan kullanıyorum uzun süre de kullanmam gerekebilir bende ilk başta vajina yoluyla kullanıyordum mantar enfeksiyonu oldu doktorum ağız yoluyla almamı söyledi doktorunuza danışmanız daha iyi olur
Sose Es-Es07 nasıl anladınız mantar olduğunu ne gibi bişeyler oldu.. Şuan bana da sızı gibi şeyler oluyor acaba bnde mi oluyorum anlamadım