Kızlar insanları bu şekilde korkutmayın lütfen beni çok korkuttular,alttan muayene olmak bebeğe zarar vermez, düşük riski yaratmaz, kese görünmüyorsa alttan bakılabilir ki zaten doktor size hamilesin dedikten sonra alttan mutlaka bir jinekolojik muayene yapması gerekiyor hem sizin hem bebeğin sağlığı için🤗