Merhaba arkadaşlar ben adetim düzensiz 40 50 bazen 35 günde adet olurum adetim son olduğumun üzerine 15 gün geçti betam 70 çıktı çok düşük dediler 48 saat sonra iki katına çıkarsa sıkıntı yok dediler 1 gün sonra verdim 124 çıktı son adetime göre 7 haftalık diyorlar ama benim zaten adetim düzenli degil hemde ovilasyon testi yapıyordum 20 gün zaten yumurtlama olmadı bende geceleri uykum bile yok beta degerine göre ise 4 haftalık