Gizemmmmmmkync Slnzrlll anladım canım benim kese 7.4 mm olmuş daha kese de küçük bilmiyorum nasıl olacak haftaya gideceğim inşallah görünür bebek
Slnzrlll Gizemmmmmmkync Kaç haftaliksin canım şuan? ben 4+3 de gittiğimde kese 5mm ’di Sonra 5+3 de gittim 14mm olmuş nerdeyse 3 katı büyümüş dedi doktor o yüzden kocaman gördüm ben inşallah 6+3 de bebeği görürürüz dedi
Gizemmmmmmkync BegumIscanTunc bende dün gittim 5+2 de bebek yok kese vardı 7.4 mm boyunda 6+2 de tekrar gel dedi canım sıkıldı bebeği göremeyince
BegumIscanTunc Gizemmmmmmkync bendede öyleydi canım sakın canını sıkma 10 gün SONRA gel dedi dokturum ve gittiğimde bebegide kalp atışını da duydum inşallah darısı sana canını çok sıkma
Papatya13371 Slnzrlll benim kanamam olmuştu canım onun için doktora gittiğim zaman alttan muayene etti mecburen orda duyduk