Biz 8+2 de gittik ama duyamadık ama büyüme ve gelişme vardı bir önceki kontrolüme göre epey büyüktü hatta 2 hafta sonra gel dedi ama canımız sıkıldı duyamadığımız için ama bazıları 10.hafta da duyanlarda varmış inşallah bizde duyarız o zaman tam 10 hafta olacak 😞