Papatya13371 Slnzrlll benim kanamam olmuştu canım onun için doktora gittiğim zaman alttan muayene etti mecburen orda duyduk
Slnzrlll Gizemmmmmmkync evet 5+3 de gittim 14 mm olmus kese ama kalp atışı ve bebek için 6+3 de gel dedi doktorum
Gizemmmmmmkync Slnzrlll anladım canım benim kese 7.4 mm olmuş daha kese de küçük bilmiyorum nasıl olacak haftaya gideceğim inşallah görünür bebek
2bebekbirana Slnzrlll En son gittiğimde 5 haftalıktı sadece keseyi gösterdi 2 hafta sonra kalp atışı için gel dedi. Şuan 7+2 pazertesi gidicem duyarız inşallah