Snglkya Mom046 ben urfalıyım gercekten urfada li devlet hastaneleri aynı şekilde ilçelerindekiler de insan muamelesi yapmıyorlar sanki işlerini zorla biri zorlayarak yaptırıyor us gibiler sekreterinden tutun da hemşirlerrine kadar ama diğer şeheirdekileri bilemem Urfa daki devlet hastanesi öyle
Mom046 Snglkya Ben hep derim Allah vicdanlılarla karşılaştırsın önemli olan o yalnızca yapılan genelleme hoş olmuyor onu tasviplemiyorum çünkü gayet iyi devlet hastaneleri de var
Ikubram Snglkya evet size katılıyorum üzerlerinden atmaya çalışıyorlar burda taşıyan arkadaşlarım bilir
Ayss1234 Sadeceduygu sizde ne güzel yeni doğum yapmış bir annenin moralini bozuyorsunuz masallah. Hanfendi art niyetli yorum yaptığınızı bile düşünmemiş bu yüzden senden de canım diye yorum yapmış. Kendi tecrübesinden dolayı fikir vermiş eminimki bi art niyeti de olmadan demiştir devlette gitmeyin diye itici konuşmanızın bi manası yok bence herkes sizin gibi ters düşünmüyor
Sadeceduygu MehZey 10 gün sonra doğum yapacagım hanımefendiciğim devlette❤️ En azından başına olumsuz olduğunu belirten bişey yazsaymış. 🤗
Tugcekkkkk Ikubram eskiden sezaryen ameliyatta Dikişler in üzerine buz veya kum torbası koyuyorlar ve arada gelip bastırıyorlardı. Hala aynı mı?
Sadeceduygu Mom046 aynen öyle en başından beri bunu söylüyorum zaten kötü her yerde kötü iy her yerde iyi. Allah iyilerle karışılaştırsın ama başlıktan güllük gülistanlık bir doğummuş gibi girince devlete gitmeyin. Zaten travmatik bi olay doğum 😔
deniiizz Ikubram hayırlı olsun gözünüz aydın ama madem sezaryen istiyordunuz neden önceden gün almadınız yada özele gitmeyip direkt devlet hastanesine gittiniz ? biraz sizin de ihmaliniz olmuş gibi
Ikubram deniiizz bizim burdaki ilçe hastanesi suyumun çok azaldığını söylemişti ve beni direk oraya sevk etti bide gece 2 siz olsaydınız o anki korkuyla doktoru dinlerdiniz ihmalin yoktu sadece korkum vardi
Mom046 Basaktutal Yoruma göre cevap verdim bende gayet doğal hakkım olduğunu düşünüyorum siz neden sorguya çekiyorsunuz?
Mom046 MehZey Hayırlısı olsun dediğim gibi anlatmak istediğim zaten hamilelerde doğum korkusu var bide devlette şunu yaşadım bunu gördüm sakın aman gitmeyin tarzı genellemelere gelemiyorum her hastanede olumsuz durumla karşılaşılacak diye bişey yok.🤷🏽♀️
Sadeceduygu Mom046 ya benim Kuzenim özelde doğum yaptı hem de dünyanın parasını vererek kız atoni kanaması yaşadı sezaryenden sonra, burda hastanenin sucu ne her yerde anlatsın mı özelde söyle oldu diye. Biraz doğurmayanları da düşünmek lazım.🙏🏻
Mom046 Sadeceduygu Ya fazlasıyla özelde sorun yaşayanlar var ama bi şeyin adı cıkacağına canı cıksın ben ilk başta özele başladım ve sorunlar yaşadım doktorla ve hastane ile şuan devlete geçtim gayet iyi ilerliyor tabi insallah öyle de devam eder bilemem belki bende sıkntı yaşayacağım ama yine de mekanı kötülemek genelleme yerine keşke rastladıkları insanı değerlendirseler devlette çalışan biri olsam bu tutumlardan cok rahatsız olurdum biri kötü diye bende o topluluğun içine dahil oluyorum 🤦🏽♀️ Ee bu Sefer doktorlar çalışanlar ne yapsın zaten adımız çıkmış burdan devam diyolar belkide 🤷🏽♀️🤷🏽♀️🤷🏽♀️
Sadeceduygu Mom046 evet ben de devlette çalışıyorum bu yüzden bozuluyorum zaten 🙈 İnşallah hayırlısıyla sıkıntı yaşamadan yaparız doğumlarımızı. Demek istediğimiz de o zaten genelleme yapılmasın🙏🏻 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🙏🏻
Ikubram Mom046 ben size illa özel hastaneye gidin demiyorum ama ben yaşadığımı anlatma hakkım var kötü birşey yazsaydım happy mom kaldırırdı zaten