Şimdiden af buyurun uzun olacak
9 aralık günüydü sabah uyandığımda nişanım geldi aradan iki üç saat geçti böyle iç çamaşırım ıslandı pijamama kadar dedim belki idrar kaçırdım sonra aksam 11 yine aynısı oldu hastaneye gittim acilmam yoktu ama nst de Sancim 160 170 arasıydı hissediyordum ben ilçede yaşadığım için beni ilk doğumu burda yapamıyorlar bende urfaya gittim ilk devlet hastanesine gittim gitmez olaydım hemşire altan muayne yaptı benim canımı çok kötü acıttı birde acilmam olmadığı halde 2 santim açılma yapti sonra özele gittim saat 3 olmuştu direk muayne yapıldı doğum başladı dediler yatışımı yaptılar bende panik atak olduğu için normal doğumu red ettim sabah 8 sezeryanla doğum yaptim oğlum görmedim 3 Saat ama şimdi yanımda uyuyor insan bütün acıları unutuyor size tavsiyem korkmayın ebeleri ve doktorunuzla güzel iletişim kurun sakin mecbur kalmazsanız devlet hastanelerine gitmeyin