Ikubram deniiizz bizim burdaki ilçe hastanesi suyumun çok azaldığını söylemişti ve beni direk oraya sevk etti bide gece 2 siz olsaydınız o anki korkuyla doktoru dinlerdiniz ihmalin yoktu sadece korkum vardi
Ikubram Deletedmom9 ben sigortasız olduğum için 2500 tl sigortalılar daha az ödüyor ama hastane hastane degisiyor
Ikubram Snglkya evet size katılıyorum üzerlerinden atmaya çalışıyorlar burda taşıyan arkadaşlarım bilir
Ayss1234 Npyn09 ben öyle birşey demedim hanfendi de öyle birşey söylememiş sadece kötü bi tecrübesini paylaşmış bu kadar