Benimde son tarihim 16 Eylül 11+2 de gittik 13+2 de tekrar gideceğiz geldiğinde hem ikili tarama yapacağız hemde cinsiyeti net söyleyeceğim dedi 😊 ama ben rüyamda kız dediğini gördüm ben kız diyorum eşim erkeğe benziyor diyor 18 aralıkta öğreneceğiz inşallah 😊