Benimde 1 Eylül 🤗 Sata göre 14+4 günlük ama 2 gün önce montrolümiz vardı bebeğe göre 15 /16 hafta arası dedi doktor🤗 Cinsiyetide ben hep kız hissetmiştim 2 kere rüyamda kız gördüm hatta hamile olduğumuda rüyamda görmüştüm ben ve ordada yaptığım test pembeydi fakat doktor oğluşum olucağını söyledi ❤️Ama nedense içimde bi his cinsiyetin değişeceği yönünde Detaylı ultrasyonu bekliyorum orda netleşir diyolar hayırlısı olsun bakalım 🥰